Годину тому! Удар, Медведчука знесли – викрили їх, люди вже там. Кива побілів, знайшли

Представник молодіжного руху “Основа майбутнього” Євген Карась під час мітингу на вході до редакції каналу “Наш”, посилаючись на власну інформацію, заявив, що наразі відбуваються кулуарні торги за телеканал “Наш” Євгенія Мураєва.

Перемовини, за словами Карася, зумовлені необхідністю Кремля мати свою телевізійну площадку в Україні після закриття каналів Віктора Медведчука й ускладнені давньою проблемою у взаєминах між обома політиками.

Як пояснив Євген Карась, справа в тому, що Мураєв вже продавав Медведчуку телеканал News One, й разом з отриманою ним квотою у ОПЗЖ сума угоди тоді складала $15 млн.

Одну половину цієї суми, тобто понад $7 млн Мураєв отримав на свій російський рахунок, а другу половину Медведчук йому не виплатив, тому що Мураєв пішов з фракції і це було розцінено Медведчуком як порушення домовленостей. На прохання Медведчука дані кошти досі заморожено у РФ.

Це є і головним предметом їхньої давньої суперечки.

Наразі, коли Медведчук знову звернувся до Мураєва, той, як наголосив Євген Карась, просить повністю виплатити йому як усю суму за телеканал “Наш” (за новою угодою), так і решту суми за телеканал NewsOne (за старою угодою).

“Дуже кумедний торг. Напряму зараз якийсь московський банк вирішує долю цього каналу”, – наголосив Євген Карась.

Мітингувальники, а це також представники інших правих сил, зокрема, “Правого сектора” й “Соколу”, як і в попередні дні, вимагають відкликання ліцензії у “Нашого”.

Вони тримають плакати й таблички з написом “Їхній” й називають пікетовану телекомпанію “Наша Раша”.

Журналісти виявили зв’язок між нардепом “Опозиційної платформи – За життя” Іллею Кивою і компанією, зареєстрованою жителем окупованих територій Луганської області.

Про це йдеться в розслідуванні Bihus info.

У своїй декларації нардеп вказав дохід у розмірі мільйона гривень від здачі в оренду жомової ями в Полтавській області. Журналісти з’ясували, що орендувала той об’єкт ТОВ “Компанія Сиквел”, яка зареєстрована у Львові. Печатка цієї фірми була виявлена на фотографіях, які в жовтні 2020 року опублікувала Служба безпеки, коли накрила великий конвертаційний центр. Пізніше з’ясувалося, що за адресою реєстрації такої компанії немає.

Відзначимо, що 5 лютого президент України Володимир Зеленський записав черговий відеоблог російською в якому прокоментував діяльність телеканалів з орбіти Віктора Медведчука і введення санкцій проти соратника кума Путіна Тараса Козака.

“Трійка цих телеканалів утримувала говорючу армію, яка дуже професійно вас дурила і зомбувала.

Наприклад, переконували, що влада відібрала у народу землю, але мовчали про те, хто вкрав тисячі гектарів вашої землі, коли діяв фальшивий мораторій.

Переконували, що влада влаштувала тарифний геноцид, але мовчали про те, що Облгази та Обленерго, що впливають на тарифи в регіонах, не безпосередньо, але належать депутатам однієї відомої партії. З гарною назвою, дуже гарною, як тост – “За життя”. Правда, не за ваше, а за їхнє.

Заробляючи завдяки війні, вони переконували, що ніякої війни насправді немає. Точніше, є, але вона громадянська. Ні, не в сенсі, що воюють громадяни України й Росії, а що це наш внутрішній конфлікт, сварка, маленький “міжсобойчик”. Це якийсь переворот в свідомості – пишуть українці, коментуючи відозвернення Зеленського. Вони зазначають що президент все правильно зробив

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *